در هم امیختن توسط oma
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان معماري مدرن و آدرس modernarchitecture.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 13
بازدید کل : 39492
تعداد مطالب : 102
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
طراحي وب سايت

SEO Tools

معماري مدرن
Modern Architecture
پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:, :: 17:39 ::  نويسنده : سيدفضلي       

inte1


دفتر معماران معماری متروپولیتن تصاویر جدیدی از یک پروژه مسکونی برای پرده برداری از سنگاپور ، بلوک های آپارتمان پایین طولانی انباشته در پیکربندی های شش ضلعی تشکیل شده است.

 

inte2

به نام در هم بافتن ، این پروژه را از 31 بلوک شش طبقه به هم پیوسته انباشته شده در اطراف باغ جمعی ، شامل 1040 آپارتمان تشکیل شده است.

inte3

آرایش اجازه می دهد تا برای فضاهای جمعی ، باغ بام ، تراس ها و بالکن ها.

inte4

inte5

در اینجا اطلاعات بیشتری از OMA :

--

رونمایی شد برای طراحی مجتمع مسکونی در هم بافتن OMA در سنگاپور

اوله Scheeren از OMA معرفی نوع شناسی مسکونی جدید به سنگاپور با در هم بافتن ، مجتمع در مقیاس بزرگ ساختمان به هم پیوسته آپارتمان انباشته شده در ابتکاری آرایش شش ضلعی ، توسعه یافته توسط CapitaLand و خواص هتل محدود است.

inte6

در هم بافتن بر روی یک سایت افزایش هشت هکتار محدود الکساندرا راه و بزرگراه راجه Ayer ، میان پشته های سرسبز جنوب سنگاپور واقع شده است. با حدود 170.000 M2 از مساحت ناخالص ، توسعه 1040 واحد آپارتمان با اندازه های مختلف با فضاهای گسترده ای در فضای باز و محوطه سازی را ارائه می کنند. این سایت تکمیل کمربند سبز است که در امتداد بین کنت ریج ، Telok Blangah تپه و کوه فابر پارک.

inte7

توسط اوله Scheeren ، همکاری دفتر متروپولیتن معماری (OMA) طراحی شده است ، در هم امیختن شکسته دور از نوع شناسی استاندارد سنگاپور جدا شده ، برج آپارتمان عمودی و به جای بررسی رویکرد بسیار متفاوتی به زندگی گرمسیری : متمایل به توسعه شبکه به هم پیوسته فضاهای زندگی و جمعی مجتمع شده با محیط طبیعی است. سی و یک بلوک آپارتمانی ، هر شش ، داستان بلند و یکسان در طول ، در آرایش شش ضلعی به شکل هشت در مقیاس بزرگ در حیاط باز و نفوذ پذیر انباشته شده است. بلوک های به هم پیوسته روستای عمودی با آبشار باغ آسمان ها و تراس های سقف اعم از خصوصی و دولتی را تشکیل می دهند.

طراحی capitalizes در اندازه سخاوتمندانه از سایت و بیشتر حداکثر حضور طبیعت معرفی باغ های گسترده سقف ، تراس آسمان landscaped و آبشار بالکن. بالای سطح زمین گردش خون وابسته به وسایط نقلیه به حداقل رسیده است ، رهایی بخش بزرگ فضای سبز در توسعه است. در هم امیختن دارای ویژگی های پایداری از طریق تجزیه و تحلیل دقیق زیست محیطی از خورشید ، باد و آب و هوا شرایط میکرو را در سایت و ادغام استراتژی های انرژی منفعل کم تاثیر است.

inte8

در حالی که حفظ حریم خصوصی از واحدهای آپارتمانی فرد از طریق فاصله گذاری سخاوتمندانه از بلوک های ساختمان و دور گرفته تا نمایش ، این طرح همچنین ویژگی های فضاهای جمعی برای فعالیت مشترک است. گسترده امکانات رفاهی مسکونی و تاسیسات را به پوشش گیاهی سرسبز و فرصت برای تعامل اجتماعی ، اوقات فراغت و تفریح ​​و سرگرمی در هم آمیخته شده است.

اوله Scheeren گفت : "طراحی آدرس نگرانی از فضای مشترک و نیازهای اجتماعی در جامعه معاصر و به طور همزمان با ارائه تعدد فضای داخل سالن / فضای باز خاص به زمینه های گرمسیری پاسخ به مسائل زندگی مشترک و فردیت است."

inte9

پاتریشیا چیا ، مدیر عامل شرکت CapitaLand مسکونی سنگاپور ، گفت : "این یک فرصت بسیار خوبی برای ایجاد و ساخت یک قسمت مسکونی در سایت ارتفاعات Gillman که تعریف معماری در حال حاضر فضای زندگی را به چالش بکشد. در حالی که در حال توسعه به صورت چشمگیر خارجی ، ما نیز با توجه به توجه زیادی به ایجاد فضای داخلی راحت است. نام ، در هم بافتن ، تقویت interconnectivity جامعه با محیط زیست طبیعی اطراف است. اوله Scheeren ، نقطه عطفی جدید برای سنگاپور ایجاد می شود. "

طراحی شده توسط Scheeren با هم اوله با اریک چانگ ، دانشیار از OMA منجر شده است. Scheeren مسئول کار دفتر در سراسر آسیا ، از جمله ایستگاه تلویزیون مرکزی چین (CCTV) دفتر مرکزی و مرکز فرهنگی تلویزیون (TVCC) در پکن ، و برج MahaNakhon در بانکوک است. کار قبلی او شامل Epicenters پرادا در شهر نیویورک و لس آنجلس.

بر اساس سایت :


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: